Today..

Söndag idag. Jag har tränat idag, det var jätte jätte skönt, jag var typ förkyld hela förra veckan så jag har inte tränat något alls då. Skönt att ha gjort bort det i alla fall. Nu sitter jag och pluggar matte, försöker i alla fall. Jag är sämst på matte alltså, jag kan räkna ut talen och så, det är bara det att jag inte förstår när jag kommer fram till rätt svar, förstår ni?
Idag sk a vi till mormor och morfar för morfar fyller år idag, så vi ska äta fördelsedagsmiddag där, det ska bli mysigt. Vet inte riktigt vad jag ska ta på mig, är inte riktigt på humör för att klä upp mig. Men någonting ska man väl få till :)
Såhär muggig ser jag ut idag, älskar min stora kofta, finns inte bättre alltså!


Micke köpte godis igår, vem åt mest? Måste ha varit jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0