Almost lover

Här är en låt som spelas ständigt hos mig just nu! :)




Nu har jag och Britta lagat mat, det blev jätte jätte gott! Mumsis!! :D Imorgon är det skola, wiihuu! Jag ser fram emot det ! :D Jag funderar på att skriva typ en bok eller någonting, haha. Kul va? Jag har faktiskt redan börjat, eller nästan. Jag sitter ändå alltid hemma och skriver ner allt jag gjort, känner tänker så att det blir som små noveller. Det gör jag mest för att "ventilera" lite. Haha, men nu när jag läste igenom allt detta så var det rätt bra. Jaja, någonting att fundera på i alla fall. Jag tycker ändå att det är så himla roligt att skriva, men jag känner att jag inte kan skriva allt jag känner och tänker på en blogg, det fungerar bara inte så för mig. Det är lätt att någon blir ledsen eller missförstår. Men om jag någon gång blir rik på denna oskrivna bok så lovar jag att ni trogna läsare ska få den helt gratis ;D

Britta - mäh, varför är min status inte vid datorn. heeel konstigt, jag sitter ju här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0