Crowned

Nu sitter jag och pluggar, det går inte så himla bra, för jag hittar inte några jätte jätte viktiga papper. Som vanligt alltså.. Suck.. Men jag har i alla fall gjort det lite mysigt och satt mig framför tv:n och har på Crowned. Har ni sett Crowned? Ja, gud, vad ska man säga? Det är väl som alla andra sådana där program, man tycker verkligen inte om dem, men man måste se det ändå.. Jag tror det är intrigerna som lockar en lite:) De kan verkligen vara elaka de där mammorna och döttrarna. Jag tycker att alla sånna här program framställer tjejer som såå himla elaka. Lite synd, alla tjejer är ju inte så där.. Tycker faktiskt att killar pratar lika mycket skit, om inte mer .. Nu ska jag fortsätta med ekonomin. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0