Disappear..

Jaha, ännu en fredagkväll utan planer, hur kul kan man ha egentligen? Jag är rätt less, men jag känner mig ändå inte på humör för att hitta på någonting. Man kan väl säga att jag är rätt nere, igen.. Det funkar bra i skolan och när jag gör saker men sen så ja.. Det är alltid någonting. Aldrig kan det bara vara okej. Jag vill bara kunna ja, göra det jag vill, det jag känner för, men nej. Alltid ska det vara något fel med det. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Vem jag ska prata med liksom.


"If I begged and if I cried
Would it change the sky tonight
Would it give me some light
Should I wait for you to call?
Is there any hope at all
Are you drifting by?"

Jaahaapp.. men ändå känner jag liksom what to do? Finns inte mycket jag kan, eller vill göra åt allt detta. Jag vill bara låta det  typ glida förbi. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0