Fredag

Äntligen helg! Det ska bli så skönt och jag har stora planer på att vända på dygnet! Hehe. Idag har jag varit i skolan, det har varit kul, men vi har ju så låånga hål.. Mindre kul. Men på första hålet gick vi på stan och sen på det andra så satt vi uppe på sjuan, de hade super mysiga soffor där! Att vi aldrig har varit där förut liksom.. Jag hade ju balett idag, och fasen, vad det tar på rumpan och armarna.. Det kan man ju inte tro alltså! Men det gör det i alla fall.. Jag har träningsverk. Sen så hade vi ju idrott idag också, det var hur kul som helst!! Vi spelade volleyboll och vi tjejer bestämde oss för att vi inte ville spela med killarna, utan bara ha kul. Killar är ju så jäkla tråkiga att vara med, de fattar ju inte det roliga i vissa saker.. Hur som helst så fick vi det och vi hade jätte kul :D

Såhär såg jag ut när jag skulle ha balett.. Leggings och tröja.. Det kändes lite konstig med leggings tycker jag, men men.. Det funkade.. De vill att man ska ha det så att de kan se så att man inte gör fel, för då kan man göra illa sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0