Godmorgon!

Nu sitter jag och Mimmi och ser på Camp Rock, den är så mysig! Hihi!
Det blev rätt sent igår, haha, lite för sent. Men jag hade så roligt så :) Det är alltid kul med oväntat sällskap eller vad man nu ska kalla det... Idag ska jag bara ta det lugnt, jag ska plugga lite engelska, men jag ska göra det mysigt med glass och sirap;) Det blir så mycket roligare att plugg då! Sen idag kanske Britta kommer förbi en sväng, men det blir efter hennes fotbollsträning :)
Vet ni? Jag ser faktiskt fram emot skolan imorgon! Haha, det är rätt ovanligt! Men jag längtar faktiskt!



This is me, this is real. I´m exactly were I´m supposed to be now
Now I've found who I´m there is no way to hold it in.

Nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt formbesked!!!!!!

2009-01-25 @ 13:22:55
Postat av: Janne

Skönt formbesked!!!!!!

2009-01-25 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0