Godmorgon:)

Jaahapp hörni, jag har försovit mig.. Hehe.. Rätt skönt faktiskt, för vi hade dans och sen ett jätte långt hål till 11.50. Så jag behöver inte åka förens 9.30 :) Då hinner jag ju packa och allt som jag inte gjorde igår, men borde ha gjort! Ah, min syster är så gullig, hon har börjat säga "Älskar dig" så fort hon går någon stans, som nu när hon gick till skolan, sötnos! Det gör dagen ännu lite bättre :)
Nu håller jag på att fixa mig, skönt att kunna ta lite mer tid på sig med allt så att det blir lite bättre än vanligt. Det är en speciell dag idag ;)

Jag i min PJ :D



Och en flumm bild, som vanligt. Faktum är att de flesta bilder på mig ser ut såhär.. Tyvärr..


Ha en braa dag ! Det ska i alla fall jag ha ;)

"There is a woman inside of all of us
who never quite seem to get enough
Tryi'n to play by the rules is tuff
Cause sooner or later it´s going to be ruff"


 

Kommentarer
Postat av: Janne

Fler och fler kommentarer, kul!

2009-01-30 @ 13:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0