Going craazy

Jag tror jag håller på att få ett jäkla psykbryt just nu! Ahh, jag blir så arg och så ledsen! Man kan visst bara vräka ur sig vilka saker som helst, det är helt okej. Kul.. För jag sitter alltid här och funderar på vad jag ska skriva. Vad är bra och vad är dåligt? Kan du ta illa upp? Kan jag sätta in bitar av den här låttexten utan att du ska tro att den är riktad till dig? Men guuud, som jag hållt på liksom. Men va fasen, vem bryr sig? Det kretsar inte kring dig längre.. Jag är ju jag, inget annat. Jag måste få skriva vad jag tycker, tänker och känner utan att du ens ska behöva bry dig. Är det för jobbig? Läs inte bloggen då!

Crazy? ;) Det är jag det! ;D



Beyonce - Diva

" Stop the track, let me state facts
I told you give me a minute and I'll be right back
Fifty million round the world
And they said that I couldn't get it

I done got so sick and filthy with Benji's, I can't spend
How you gone be talkin' shit?
You act like I just got up in it
Been the number one diva in this game for a minute

I know you read the paper
The one that they call a queen
Every radio round the world know me
'Cause that's where I be
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0