Hårvisning

HejHej :) Åh, vad trött jag är idag, men ändå glad! Hihi ! Vi har bara haft tre lektioner idag, men på Italienskan fick vi gå på Frisörernas hårvisning, den var rätt bra tycker jag. Men modellerna såg verkligen inte engagerade ut, typ Ta mig härifrån!!! Men men, de hade ju fint hår!
Idag har vi börjat bokföra med Moms, rätt tjorvigt tycker jag. Jag visade en kompis som ska börja med ekonomin nästa år och jag tror att han blev lite jaa. jag vet inte.. uppskrämd av det jag visade honom, stackarn!

Igår träffade jag på Christoffer på Konsum, åhhhhhh! Vad det var längesen! Skitkul att ses igen :D:D

Idag kanske Britta kommer förbi, min kompajon, min vän, min partner in crime.. Ja Britta hon är ju nästan allt :)

Usch, jag drömde en så fruktansvärt hemsk dröm inatt.. Det var så hemskt, för jag visste inte om det var sant eller inte när jag vaknade. Jag var helt nere heeela morgonen. Jag drömde att en jätte nära vän dog, eller försvann. Ingen kunde hitta henne eller få tag på henne och när vi ringde henne så brusade det bara. Den var jätte jätte verklige frånsett några småsaker som typ hur det ser ut hemma hos mig. Nej, usch, det var så himla hemskt! Jag bara grät och grät imorse! Ni vet innan man fattar att man faktiskt bara drömt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0