HejHej :)

Heeelluu! Nu har jag ätit lunch, korv med bröd blev det :) Pappa håller på med tårtan, jag tror den blir snygg, det brukar hans tårtor bli!! Jag ska snart ringa hem till mamma och prata lite med henne och sen så, jaa.. Jag vet inte riktigt vad som ska hända senare idag. Vi ska nog bara ta det lugnt.. Åh, jag är ju såå himla shopping sugen! Men på måndag smäller det, då ska jag till stan! Äntligen!!


Jag idag, lite små sunkig känner jag mig allt. Tänker inte visa min nederdel för byxorna är verkligen fula och sunkiga;) Haha;)




Liten shoppinglista

  • Massor med nya kläder!
  • Ansiktsrengöring
  • Sminkborttagning
  • Hårinpakning
  • Jaaa, massor av annat också antagligen ;)
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0