Idag:)

Idag har jag såklart varit på skolan. Vi hade ett 4 timmars hål idag, det är inte så himla roligt! Men jag hann göra bort lite plugg då:) Det var skönt att träffa Hannah och Jannie igen efter helgen, och det var skönt att få prata av sig ännu mer.. :) Jag har också haft ett samtal med min mentor idag, och det känndes riktigt bra. Vi tänker likadant över det här med stress och allt. Så det var väldigt skönt att prata med honom om det!
På hålet gick jag på stan en sväng och fyllde på telefonen och köpte mig ett par örhängen, mascara och en kofta:) Så nu är jag glad över mina fynd!! Ni ska få se sen :)

Så här ser jag ut idag, förutom att jag haft håret utsläppt :)




Oj vad jag såg mallig ut på den här bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0