Kväll..

Jaahapp, nu är jag ensam hemma och har det faktiskt jätte mysigt. Jag ska äta pannkaka till middag och sen ska jag äta glass med sirap :) Det är såå mumsigt!! Och såklart se en massa tv, kanske någon bra film? Något förslag? Har just haft ett hysteriskt utbrott och insett att jag strulat till det rejält för mig själv. Inte sååå ovanligt kanske? Nej, men det här är någonting annorlunda. Men tyvärr så finns det inte mycket att göra åt saken nu tror jag.. Försöka se förbi den och bara gå vidare.
Det var en som sa till mig för ett tag sen att man aldrig kan lita på någon. Det tror jag är fel, jag litar på många, och jag vet att de aldrig skulle göra någonting för att göra mig illa. Däremot så ska man kanske fundera på om hur bra man känner en person, om man känner den alls? Det var ett misstag jag gjorde, jag var bara naiv och trodde att alla är som de visar på utsidan, eller hur man nu ska säga. Men men, så är det visst inte alltid. Men om man ska se det positivt så har jag lärt mig rätt mycket av allt det här...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0