Läskiga drömmar!

Nu sitter jag med pappa och vi spelar dataspelet Fear, och jaaa! Det är läskigt :S Jag kommer inte kunna sova inatt kan jag berätta för er! Asså natten till idag, jag vet inte, men det var som om jag vaknade av en riktig röst, en jätte konstig röst som sa ett ord som upprepade sig hela tiden. Jätte högt lät det och det lät som " Jag har, Jag har, jag har....." Jag blev skit skraj! Så jag byggde en liten koja i min säng och kröp ihop där och tänkte på Johan och att det hade känts bättre om han var där! Oh vad jag saknar min älskling, det ska bli så mysigt att vara med dig igen ;)

Här är jag och min Johan på balen i sommras! Vad snygga vi var!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad vacker du är!

2009-01-03 @ 14:38:41
URL: http:// nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0