Lördag :)

Skönt med två dagar då jag inte behöver göra någonting alls :) Ja, lite plugg måste jag göra, Engelskaprov på Tisdag. Jag ska nog ut en sväng också. Bara ut och gå lite, det är rätt skönt :) Ihelgen är alla hemma hos oss, alltså jag, mamma, min syster och Micke, det är rätt ovanligt att vi är alla. Det brukar alltid vara någon som är borta.. Uhh.. Jag har bara legat i sängen och dragit mig idag, det har varit såå skönt så! Jag läser en jäätte bra bok, Läppstifts djungel, den är av hon som skrivit SATC. Den har ju börjat på tv nu, som serie, jag har inte sett den, men den varkar bra! Verkligen min sorts bok!!



Älskar förresten SATC, funderar på att köpa en box med massor av avsnitt :) Love! Det är perfekt till varm chokolad och varma mackor! Guud så sugen jag blev!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0