Myspys

Ohh, vi fick sluta tidigt idag, det var himla skönt! Och inget plugg tills imorgon! Faboulos! Så jag kom nyss hem och har redan nuärjaghemmaochmyser-kläderna på mig, underbart! Jag älskar mjukbyxor, men det känns ju inte så häftigt att gå omkring med det varje dag på skolan... Hehe, men när jag kommer hem så åker de på ganska fort;) Jag hade ju mitt Italienska-prov idag, jag tror det gick ganska bra, men jag vet inte. Men det var så skönt att få göra bort det!! Sen hade vi ekonomi och börjde med olika konton och allt, jobbigt!!
Jahaa, här tänkte jag visa min fina kofta, men det blev mer en bild på några tandborstar såg jag nu;) Men visst är koftan rätt söt?;)



Nu ska jag packa lite för imorgon för jag ska sova i Luleå då, sen ska jag bara mysa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0