Nu är det jobbigt..

" I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry

The path that I'm walking
I must go alone
I must take the baby steps 'til I'm full grown, full grown
Fairytales don't always have a happy ending, do they?
And I foresee the dark ahead if I stay"

Just nu är allt jobbigt.. Att behöva vara sådär trevlig som man är mot folk som man inte riktigt känner.. Inte vill jag vara så mot dig.. Jag vill att allt ska vara som vanligt igen. Det är jobbigast på morgonen och på kvällarna.. På dagarna går jag nog in i någon slags autopilot. Jag vet att jag måste ta hand om mina egna problem nu, och jag måste göra det själv, för första gången någonsin nu. Men helst av allt hade jag bara velat att du tog hand om dem åt mig, som vanligt. Men jag vet att jag måste fixa dem nu, annars kommer jag aldrig bli bättre...
Jag vill bara att helgen ska ta slut så att jag får komma tillvaka till skolan, få någonting annat att tänka på för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0