Nyår hos min pappa

Gott nytt år på er då! Skönt med ett nytt år? Det känns inte så speciellt direkt, allt kommer nog rulla på som förut tror jag :) Har ni några nyårslöften då? Jag brukar aldrig ha det men i år har jag ett, eller det är nog inget löfte mer ett litet jaa.. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, men jag tänkte försöka slappna av lite mer i år, Haha. Det låter bra va?
Vi hade det riktigt bra igår kväll, vi tog det faktiskt bara lugnt och åt tre rättersmiddag såg på bond-filmerna på 3:an och ja, myste. Jag hade på mig min rosett klänning igår, men glömde helt att fota det såklart, synd för jag var rätt fin.. Men mina syskon finns däremot på bild. :)

Vi körde på Italiensk meny igår :) Vi åt smördegspajer med philadelphiost och små tomater, lammstek med sås och en speciell potatisgratäng och till efterrätt pannacotta :) Det var jätte gott :)
















Woops, där slank en liten bild på mig och Britta från min födelsedagsfest in ;) Men det var ju då jag hade klänningen så :)

Kommentarer
Postat av: britta

du verkar ha haft det trevligt ! Jag är då sjuk : (

2009-01-01 @ 13:04:35
URL: http://intesnabbast.blogg.se/
Postat av: Britta

Haha oj , såg inte att du hade kommenterat förrän jag hade skrivit den första kommentaren ! ;D Klart vi kan hitta på något , bara höra av dig ! Kraaam

2009-01-01 @ 13:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0