pluggpluggplugg

Nu sitter jag och pluggar, det går väl inte så himla bra. Det tråkigaste som finns är ju att plugga glosor! Speciellt när de är så jäkla onödiga. taloned - försedd med rovfågelsklor? Ah, less man blir alltså! Men vad ska man göra?

Idag har jag hört ifrån en av mina älsta och bästa kompisar! Vi hörs inte av så ofta, vilket är synd, för jag blir alltid så glad av att prata med henne. Varför vi inte gör det, det vet jag faktiskt inte. Kanske för att jag inte är den bästa kompisen som kommer ihåg att ringa? Men bara för att jag inte kommer ihåg att ringa så betyder det inte att jag inte tänker och bryr mig om en person. Faktsikt så harjag tänkt på dig väldigt väldigt mycket.. :)

Idag ska jag göra schnitzel (ingen aning om stavningen) till middag! Gott va? Jag och min syster övertalade mamma och micke om att vi skulle äta det. De ville liksom äta fisk eller pasta?? Eh? NejNej, nu tar jag över det här och gör en god middag istället :)

Kommentarer
Postat av: e

oo lilla vän va gullig du är men du du får inte glömma att jag förnärvarande faktiskt bor i en annan världsdel, håller på att signera nått till dig kramar e

2009-01-25 @ 20:42:39
URL: http://comentsdonebye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0