Shopping igen:)

Ännu mer shopping har det blivit idag, fast jag köpte inte riktigt det jag tänkte köpa från början, men men.. Jag ska faktiskt på stan imorgon också, fast i Luleå för imorgon åker jag hem till mamma igen. Det ska bli kul, fast jag hade gärna stannat ett tag till hos pappa. Fast det kanske bara är jobbigt att ha mig hängande här hela tiden?
Hur som haver, jag tog lite kort på det jag köpte, såklart!! Jag köpte mig ett par svarta chinos från Gina. Äntligen har jag hittat ett par i min storlek. Varje gång jag tänkt köpa sånna, vilket är rätt många gånger så har det bara funnits förstora storlekar. Det är inte så kul att vara liten och smal alltid heller. Speciellt inte kort! ;) Sen så köpte jg mig ett armband, en ring och ett par örhängen OCH jag köpte mig Dust it! Alla tjatar ju på om att det är så himla bra det där så nu slog jag också till och visst var det bra!! Fast ett litet minus bara.. Man känner sig ju så fettig i hårbotten...







Jaaa, jag beklagar blid kvalitén, men som sagt så är mitt kamerabatteri slut och jag glömde laddaren hos mamma..:P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tycker pulvret är bra :) Men håret kan tyvärr kännas lite flottitg, iaf mitt!

2009-01-08 @ 23:20:09
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0