Sjukling : (

Jag sov inte i luleå i natt, jag känner mig inte så frisk idag:( Så nu är jag själv hemma och ser på tv och har allmänt tråkigt.. Vad ska jag göra ikväll då?? Ingen aning alls ju.. Booring! Men jag hann i alla fall gå på stan idag efter skolan och köpte en hårtoning som jag tänkte att Britta kanske ville hjälpa mig med imorgon?;) En foundation från Biotherm, en fin ny mössa och ett svart linne.. Hihi, kul med shopping!!

Min dag idag:)

Först kom jag till skolan och skulle ha dans, Balett var det idag.. Jag var tvungen att ta på mig hur mycket kläder som helst i morse -25  grader!! Tror ni jag frös eller??


I omklädningsrummet.. Hehe, jag var själv så jag kunde bre ut mig :)


Min nya foundation:)


och tillslut min middag:) Grönsakssoppa!!


Men baletten var rätt kul ändå. Man sträckte i alla fall väldigt mycket på sig.. Nu ska jag fortsätta att äta :)

Kommentarer
Postat av: annso

tyckte också att baletten var rolig.. haft nå träningsvärk? det har jag! :)

2009-01-17 @ 15:09:09
URL: http://annsofiebergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0