Some deep shit :P

Igår sov jag ju som sagt i Luleå, det var kul :) Efter skolan gick jag på stan och hittade mig massor med fina grejer. Sen åkte jag hem till Ibrahim och Enesa där jag åt middag och pratade lite med dem, tills det var dags att börja göra sig iordning och sen halv nio åkte jag in till stan. Efter ett rätt spontant möte, så skulle jag möta upp med en annan kompis. Men det tog sån jäkla tid, så jag satt kvar på Max själv, jätte kul :P Men då kom en från min klass och pratade med mig, kul! För vi brukar inte prata så mycket, men jag har börjat inse nu att många människor inte alls är som man trott de varit. Vissa på ett positivt sätt och andra inte. Tillslut så kom kompis numer 2 . Vi hade kul, men som sagt det var rätt så jäkla kallt så vi visste inte vad vi skulle göra. Och ungefär här så gick vissa saker lite snett.. Men, det löser sig nog, som Britta sa då jag ringde henne mitt i natten och inte visste om jag bara skulle skratta eller gråta åt den enormt komiska och pinsamma situationen som jag skapat åt mig själv..





Det blev en fin tröja, ett linne, leggings och ett halsband och ett armband.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0