Stan :)

Idag har jag varit med Jessika till Eskilstuna och gått på stan, ska dit imorgon också. Jag fyndade lite fina grejer idag faktiskt. Jag köpte mig en mysig kofta och tunika från HM, nagellack från depend och underkläder från Gina. Jätte fina saker tycker jag också har jag lite mer att köpa imorgon:) Men nu är jag hemma hos pappa och vi har nyss ätit jätte god middag allihopa! Nu ska jag ringa Helene och se hur det blir imorgon och sen ska jag bara mysa och ta det lugnt hela kvällen.
KramKram






Kommentarer
Postat av: Janne

Din hemsida ser skitbra ut!!!!

Ska försöka att logga in så ofta jag kan.



Ha de'

Janne

2009-01-04 @ 21:09:29
Postat av: jessica

de va jättekul och träffa dig igen:) hoppas du hade kul! kramis.

2009-01-05 @ 00:47:17
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0