Today..

Tjingeling! Nu är jag hemma och har just ätit, uh, måndagar är fööör långa! Plus att jag måste plugga ikväll! Jag är verkligen inte alls sugen på det. Jag vill krypa ner i soffan och se på Disney Chanel med min syster och äta glass med sirap och nygjorda chokoladbollar. Min syster bakade dem till mig idag, jag blev så himla glad när jag kom hem!! Jag tänkte göra pluggandet lättare genom att mysa till det med lite chokoladbollar och faktiskt en kopp kaffe. Jag har dock lyckats äta upp bollarna redan, utan att ens ha tittat på glosorna, gramatiken och allt annat.. Jag fick faktiskt rätt ont i magen.. Inte rätt dag för att plugga. Synd då provet är i morgon. Det spelar som ingen roll hur mycket jag än försöker plugga sånna här dagar. Det fastnar fasen inte ändå!

Idag har jag haft en himla rolig dag i alla fall :) Haha! Skönt efter en tråkig helg att bara komma till skolan och skratta tills man får så ont i magen att du inte kan stå! Jag har också haft Information och Layout, alltså jobbat med excel, och det gick riktigt bra ju! :)

Det har inte blivit några bilder på ett tag, kan det bero på att jag sett ut som en utomjording en hel helg kanske? Jo, det gör det. Men snart så kommer det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0