Today..

Nu har Britta varit här ett tag, och guuud vad vi har pratat. Hon hade till och med tagit med sig en påse med godis till mig :) Hon ska komma tillbaka efter middagen igen. Det känns bra. Fast ändå sorgligt när jag kommer på varför hon är här..

Åh, jag har så mycket plugg, men jag orkar verkligen inte just nu. Och ibland måste man väl bara få låta det vara, bara inte göra det man ska göra. Det kanske inte alltid måste gå bra på alla prov? Nej, nu skiter jag i det här.. Men jag längtar ändå tills på måndag då vi har dans. Vi har börjat med egetskapande och jag tror det kommer bli så kul, vi i min grupp har en så himla bra idé! Jag hoppas den fungerar! :)

Nu ska vi snart äta lasagne. Jag har nästan inte ätit någonting sen lunchen igår. En macka och några godisar, jag har verkligen ingen aptit alls. Men lasagne är gott:)
Det blir inga bilder idag inte, för jag ser ut som sju svåra år och lite till :P

Jag saknar dig redan...

Kommentarer
Postat av: britta

Jag älskar våra pratstunder ! Dom är sååååå mysiga :) Jag kommer strax !

2009-01-10 @ 18:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0