Torsdag:)

Torsdag, jobbigaste dagen, men den var ändå heelt okej :) Jag hade Italienska, Ekonomi, Matte, Svenska och Information och Layout. Jag börjar sakta men säkert lära mig excell. Det jobbiga är väl att vänta på bussen en timma efter skolan, i-lands problem?? Jo.. Men jag fick i alla fall sällskap av en kompis. Det var rätt skönt så slapp jag vara själv. Vi satt bara i uppehållsrummet och pratade och såg på tv. Det finns ju för helsike en tv där.. Har då inte tänkt på det förut!
Imorgon är det ska stan göras, kanske att jag sover över i Luleå och är där en stund på Lördag också? Vem vet... :)
Ikväll ska vi äta Pannkaka! Jejjejejejejejejejejejejjejejejeejjjj!! :D

Jag i rakt hår.. Hmm.. Jag vet inte vad som är finast liksom, rakt eller lockigt?

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack så mycket!



Fin bild =)

2009-01-29 @ 18:24:51
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0