Träning :)

Nu har jag varit på min första träning på Korpen, det var jätte roligt, jag gick på arobic den här gången! Jag är så där härligt trött efter träningen, det var en lagom start. Men jag tror jag kanske satsar på en lite hårdare träning nästa gång :)
Imorgon är det fredag, balett och idrott, jejejejejejj :D och sen är det helg och jag har inga planer alls :( Men jag hittar nog på någonting, det är nästan alltid roligare när det bara blir spontant.. Men jag funderar på att åka in till Luleå på Lördag i alla fall :)



Mina muskler efter träningen :P

Kommentarer
Postat av: Janne

De mest tränade musklerna sitter precis under näsan :)

2009-01-22 @ 20:49:38
Postat av: Hanna

Du borde prova body toning på söndagar. tror du skulle gilla de :)

2009-01-22 @ 22:15:51
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0