Tv-kväll :)

Vet ni att det är både Miss secret agent och Miss secret agent 2 ikväll på 3:an? Den första är snart slut, men sen direkt efter så börjar den andra :) Då vet ni vad jag gör ikväll :) Ush, jag tror jag börjar bli sjuk, känner mig helt matt och har ont i hela kroppen. Jag hatar att vara sjuk, det är så tråkigt.. Imorgon ska jag bara ta det lugnt, jag har såklart lite plugg som ska göras, men sen så är det inte så mycket mer. Den här helgen känns hur lång som helst, vet inte varför..

Vet ni jag är så less på folk som pratar om allt och alla utan att egentligen veta någonting om den personen. Visst, alla pratar skit, jag med. Jag pratar nog till och med väldigt mycket skit. Men man kan bara inte gå omkring och säga saker som inte är sanna, för det skadar andra. Ska man säga någonting så ska man ju också kunna stå för det, eller hur? Att lita på rykten och själv föra dem vidare, det är bara dumt och gör ingenting bättre. Så , är det inte bättre att om man hör något om en person att tänka efter lite grann. Är det här sant? Skulle den här personen verkligen göra så? Är det trovärdigt? Är personen som berättar det här en seriös person? Jag tror att en sån enkel grej skulle lösa många problem innan de ens startat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0