Godnatt:)

Ikväll har jag, mamma och Mimmi sett på Mamma Mia för typ 10:e gången, den är fortfarande lika bra!! :D Imorgon är det skola igen, uschusch, vad jag inte är sugen på det alltså. Men vi har dans sista timmen och då ska vi jobba på våran egen dans, det ska bli kul. Hoppas bara det vi tänkt verkligen fungerar!!

"Now that it's over
Stop calling me
Come pick up your clothes
Ain't no need to front like you're still with me
All your homies know
Even your very best friend
Tried to warn me on the low
It took me some time
But now i am strong"

Just nu är jag bara glad hela tiden känns det som.. Även om jag är ledsen så känner jag mig ändå lite glad, jag vet inte varför faktiskt, men det är riktigt skönt att känna så i alla fall.. Jag känner mig nöjd med hur jag har hanterat den här situaionen som jag satt mig själv i och jag börjar också känna mig mer och mer som mig själv för varje dag.. Visst är jag fortfarande ledsen över allt det här, det är aldrig lätt att lämna någon man älskar, men ibland måste man göra det för att få hitta sig själv och lösa sina egna problem. Men jag hade inte gjort det såhär bra utan mina vänner, speciellt Britta som är här för mig jämt!! Och även andra personer som jag inte alls trodde skulle höra av sig, det gjorde mig verkligen lycklig! Verkligen!! Så, tack så mycket allihop som varit här för mig!


Kommentarer
Postat av: jessica

skönt och höra att det är bra med dig..hoppas det fortsätter! kramis

2009-01-19 @ 13:36:54
URL: http://jesssu.blogg.se/
Postat av: Janne

Du skriver: But now I am strong.

Bra, håller på dig.

2009-01-19 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0