What a night!

Vilken natt alltså!! Jag såg ju på Let´s dance igårkväll, och skulle bara vila lite medan det var nyheter, men såklart somnade jag och vaknade efter tolv någon gång. Tror ni jag kunde somna om? Haha, det var ju kört, så jag läste, läste tidningar på internet och jaa.. Allt möjligt. När jag tillslut somnat vid klockan två eller något, tror ni inte att telefonen ringde då? Ahh!! Haha, jag kunde ju inte ens fundera på att somna om efter det, så jag har varit upp till klockan halv sex och spelat typ sänka skepp, fast det heter någonting annat, men det var kul i alla fall:P Kul med sällskap! Sen när jag väl sovit har jag drömt så himla verkliga drömmar att jag har haft svårt att veta vad som hänt och inte hänt just nu, sjukt? Sen vaknade jag klockan tio och då kom min mamma hem och nu har vi varit ute på en jätte lång Power-Walk och ska snart tona håret :)
Ikväll kommer Britta! :D Jejjejejejeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0