Bara svammel

Ciaaaao! :) Ännu en ny dag, underbart! Ha Ha... Igår var jag kanske inte på strålande humör, dunkande huvudvärk, magont och allmän tristess, men idag är det betydligt bättre, trots 3 nätter utan i princip någon sömn alls. Kanske är det det som gör mig så vad det än är för humör jag är på idag.. Vet inte, kanske det. Men slår vad om att övertröttheten kommer slå in och jag kommer döskratta åt de tråkigaste skämten.. Som igår, jag och emil skulle köpa sirap och vi går alltså in på Bak delen i affären, och jag slår till med att säga Ahh, we are on the backsiiiiideeeeee.... Och när jag insåg hur kul det var, enligt mig själv just då, så höller jag på att dö. Jag skrattade så att jag inte kunde andas och stackars emil fattar ingenting, och det är inte för att han är dum vill jag bara påpeka, snarare för att jag aldrig riktigt kunde få fram vad som var sååååå kul..

Övrigt igår, vi sjöng och sjöng och sjöng lite till, sen så gick jag hem och precis då kom Emil och vi gick ner och köpte glass och sirap för att ladda inför sagan om ringen, som vi slog på och sen pratade oss igen istället för att se. :)

Jag för någon dag sen, Micke i bakgrunden :D




Här sjunger vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0