Blablabla

Tjjeeeena! Ja fan vad längesen det känns. Det får jag nog skylla på mitt jobb och på Emil, de tar upp all min lediga tid för tillfället! :) Men det gör inte mig någonting, i alla fall inte den delen att vara med Emil. Förra helgen blev det Boden Alive pålördagen, vi åkte minibuss dit, lite småttöverfull.. Men det gick bra. Sen gick jag och Emil omkring där hela kvällen typ, vi träffade Britta och Rickard, Hannah och Jannie och säkert en massa andra, minnet är inte det bästa. Ahh, jag hade jäkla kul i alla fall :) Sen sov vi hos Emil och på Söndagen åkte vi ut till hans stuga. Kul :)

Sen så började jag jobba... Jobbade till igår och är nu ledig idag och imorgon, imorgon blir det nog stan med min syster, det ska bli mysigt :D Jag SKA faktiskt skriva mer sen och då kommer det väl någon bild också:) Nu ska jag ut och springa!

Tjiiiing ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0