En dag på stan

Hello my loveli friends! Nu är jag hemma från en dag på stan, måste erkänna att den inte tog ner min feber och definitivt inte tog bort det onda i halsen, men den gjorde min garderob lite trångare än förut och det är väl inget att klaga över? Nej, jag är jätte nöjd med alltihopa, och vi hade det riktigt mysigt faktiskt. Trots att mimmi och mamma började tjata klockan 2 om att de var hungriga och trötta, precis som att gå med småbarn, kul då den ena är 11 och den andra 42.. Jaja, men de fick allt vänta till halv 4, jag menar det är ju rent pinsamt att äta middag klockan 3?!

Om ett tag ska jag vara med Emil, vi ska kolla i hm katalogen och sen tänkte jag beställa lite grejs från happy hair i hans namn ;) He he he . . Nä, men usch vad jag saknar honom, hur ska det gå när jag är borta i 10 dagar? Hmmm...

Dagens:


Min nya favvotröja :D Den är Stor, den är Mysig och den är också FIN kan det bli bättre?


Och min nya kjol, kände mig som en prinsessa :D


Och kanske det viktigaste, MATEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan Annasara, jag älskar dig.

2009-07-28 @ 21:06:16
Postat av: Emil

Fan Annasara, jag älskar dig.

2009-07-28 @ 21:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0