Fasad

Jaaaha, en ny dag. Lite sent att skriva det kanske.. Mycket, mycket underlig natt, eller snarare jobbig. Mycket saker som ja, jag vet inte.. Mycket hände den här natten i alla fall, och när det hände så var det jobbigt, men nu såhär i efterhand så har även detta fått mig att inse saker som gör att jag nu vet precis vad jag vill. Måste väl tilläga att natten inte blev bättre av att Emils granne bestämde sig för att spela rätt så hög (dålig) musik HELA natten.. Funderade hur jag skulle få slut på det hela?! Gasa ut honom? Ja.. Många sätt att döda på funderades det över inatt..

Hur som helst, idag, eller snart kommer Mickes bror och hans tjej hit och ska äta middag och Emil kommer väl också skulle jag tro. Åhh, jag är så jäkla trött, hoppas jag inte måste prata så mycket, Haha..

Fixad för middagen :)






Också har vi ju vi två tillsammans... Snacka om misslyckat.. Tror vi tog 7000 bilder och ingen blev det minsta bra.. Suck..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar verkligen ditt hår :) lika vackert som förut ^^ hoppas allting är bra med dej :) kram Ellen

2009-07-29 @ 21:24:01
URL: http://mokoko.blogg.se/
Postat av: Ellen :D

var jag som skrev förra kommentaren xD

2009-07-29 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0