Godnatt

Tjaaa :) Äntligen avkoppling efter en rätt jobbig dag, kul men jobbig. Vet inte varför men jag har varit så himla trött.. Men att vara med Emil efteråt piggade upp rejält ;) Jag jobbade till 19.00 och då kom Emil hit och vi har myst och planerat morgondagen :) Vi firar 2 månader, fast det beror på hur man ser det, skulle kunna vara närmare tre månader. Men 2 månader sen vi verkligen sa att vi var tillsammans även om vi båda är överens om att vi var det långt föra vi sa det. Men men, två månader är det i alla fall! Först ska vi ut och äta och sen bär det av till Pdol, det ska bli jätte kul! Jag har tagit ledigt imorgon, nu inte bara för att fara dit och så, utan för att jag jobbat hela jäkla sommaren och skulle behöva en dag extra ledigt bara.. Det var faktiskt mamma som bestämde att jag skulle ta ledigt, haha ;)

Idag har vi som sagt jobbat, vi var och sjöng på hemmen, jag jobbar som sagt i sommarkyrkan så vi är omkring och sjunger en massa :) Sen så bakade vi, gott blev det, men stökigt!


Idag LYCKADES vi! Vi tog faktiskt ett par fina bilder, där båda ser i alla fall någotlunda normala ut ;)




Idag har jag haft ordet Björnfälla i huvudet.. Fråga mig inte varför.. Har då aldrig ens sett en björn och det är inget jag i vanliga fall tänker på..

Nu ska jag sova :) Sovgott :)

Kommentarer
Postat av: Josef

Hej!!

det känns lite drygt att säga Grattis igen för det har jag redan sagt men iaf Grattis till din 2 månaders dag, det har vi inte hunnit fira men man kan inse att det är bättre att vara så, hoppas bara att du mår bra och är glad och lycklig, jag insåg också hur det var oacceptabel från dina vänner och släcktingar att jag och du är tillsammans men som sagt bättre att avsluta det innan det blir jobbigare. i slutet så önskar jag dig en riktig bra och kul dag idag och ett riktigt bra liv som är fullt av glädje.



Mvh

Josef

2009-07-24 @ 00:06:40
Postat av: Jessika

Söta ni är tillsammans (:

2009-07-24 @ 09:48:11
URL: http://jessiiika.blogg.se/
Postat av: Evelina Holm

Nu hitta Emil sig en fin tjej :)

Ni är väldigt söta tillsammans.

2009-07-24 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0