Hallåå

Hallå :) Min sista lediga dag idag, är ju alltid ledig måndag och tisdag, vilket förstör mitt sociala liv något... Men men, det här blir min tredje arbetsvecka, bara två kvar och sen blir jag ledig på riktigt och det första jag ska göra blir att åka till pappa och fixa med bilen så att den blir klar någon gång :) Sen när jag kommer hem ska jag såklart vara med Emil, min lilla sötnos ;) Och sen åker jag, mamma och mimmi till Kreta, Jeeeeejjj!! Men nästa gång jag åker utomlands blir det jag och Emil, vi har redan börjat spara typ :D

Jaajaaa... Min helg, jag har ju jobbat.. Eller i lördags var jag ledig och var i stan med Emil och vi skulle kolla på ringar.. Jag vet hur det låter. Såhär ligger det till; vi vill ha någonting fint tillsammans, halsband - jag har svårt för sånt och Emil skulle typ bara ha sönder det, detsamma med armband.. Passar inte så bra med tanke på vad han jobbar med. Så vi tänkte att vi köper varsin ring och sätter på höger hand, super fint liksom! Så vi går in på typ Smycka i Luleå och då kommer det fram en som jobbar där och frågar om vi vill ha hjälp och Emil svarar ; Jo, vi vill ha varsin ring.. Och HipsVips sitter vi och kollar på förlovningsringar och vågar inte säga någonting om att det inte riktigt var så vi menade, bara att spela med, jag höll på att skratta ihjäl mig ;)

Fast sen gick vi tillbaka dit och har bestämt oss för en jätte fin ring som vi ska ha.. Dock på högra handen tillsvidare ;)

På Söndagen jobbade jag och alla var super trötta, skönt att det inte bara var jag! Och sen så sov jag hos älsklingen.. Fast det blev inte så mycket sova för han mådde inte alls så bra så vi satt uppe halva natten tills han kunde somna om och sen var vi med varandra hela dagen igår och hade supermysigt faktiskt.. Vi städade i mitt rum ;) Men det var mys, och sen så gjorde vi Köttfärssås :D:D:D Favvo!

Min tröja som jag fått av emil, är ständigt med mig :)


Haha, gud vad mycket "super" det finns med i min text. Superkul, super trött, hahahahah ;) Jag ska bättra mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0