Helgen

Halloj! Ursäkta den dålig uppdateringen, men jag har jobbat och varit med Emil, det förklarar väl allt ;) I fredags var vi ju på pdol, hade himla kul, men ojoj så ont i fötterna jag hade tillslut. Vi såg Veronica Maggio och åkte karusell :D Somnade kanske kring, vadå? 4 eller någonting och gick upp halv tio för att fara och jobba och spela in en skiva! Det var himla kul, och det verkar som att den blev jätte bra, får se när vi får den! Sen åkte vi till Granträsk och sjöng där och sen åkte jag hem och var med min lilla Emil :) Hm.. Vad gjorde vi då? Jag har så jävla ont i ryggen så fick massage med tiger balsam, det luktade i hela huset, sen mös vi bara och sen sov vi för jag skulle upp halv nio typ och fara och jobba, och Emil kom och kollade när vi sjöng.. Blablabla, vi jobbade lite mer, blablabla.. Sen när jag kom hem vid sex så for jag direkt till Emil (hört det förut??) där jag somnade på soffan. Ja, det har varit en jobbig helg... Sen när jag vaknade var jag sådär jobbigt övertrött och skrattade åt det mesta. Försökte mig på att "gömma" mig under sängen, fasen vad jag slog mig. HAHA. Ja.. Vi mös väl bara och sen fick jag ligga på hans spikmatta samtidigt som han låg och strök på mig tills jag somnade, jag måste vara mycket rolig att umgås med.. Eller så inte..

Jag och Emil.. I knooow, jag ser knäpp ut..


Maggio :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0