Helgen :)

Okej, nu skiter vi i det förra inlägget också skriver jag om vad jag gjort i helgen, mycket trevligare :) I fredags så jobbade jag till nio, sen när jag kom hem så skulle jag lämna lite grejer till Emil, men det slutade med att vi var med varandra hela kvällen, det var jag, emil och britta :) Vi hade jätte kul och åkte runt och lyssnade på musik och svamlade på som vanligt. Vi köpte korv och hämtade massa glass hos Britta :D Det gjorde min dag. Haha, när jag skulle förklara för Britta var hon skulle så lät det såhär:
- Det finns två vita hus och det är det ena som står bredvid det andra...
Vet i alla fall en som höll på att dö av skratt just då ;) Jaja, jag har aldrig varit bra på att förklara vägen och det kommer jag nog aldrig bli heller :)

På lördagen åkte jag, mamma, mimmi och Emil ut till vår stuga och hälsade på Mormor och Morfar. Det var himla mysigt fast jag och Emil blev då inte så länge för vi skulle till Emils stuga och grilla med Dessi och Leo :) Så vi åkte dit och hade det jätte mysigt hela kvällen, bortsätt från att jag började må så jäkla illa, tänk om man kunde lära sig någon gång? Sen åkte vi hem till deras lägenhet och satt där en stund innan det var dags för mig att gå hem, jobbade faktiskt dagen efter, inte bra! Men vi gick en sväng förbi öltältet och sen hem till mig :) Vet inte vad vi höll på med, men kom fram till att det är himla kul att gå och titta rakt upp i luften, trevlig känsla liksom... Testa det.



Emil och Leo



Emil kör båt :)





Solning idag! Fast gud så tråkigt det är egentligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0