Idag är det onsdag

Halloj! Nu är jag hemma från en jätte mysig natt hos Emil. Ingen störande granne inatt inte!! :D Igår åt vi ju middag hos mig, super gott var det sen for vi till Emil och såg Twilight (stavning?) och åt en Ben and Jerry glass, ovanligt va? ;) Den var ju bra den där filmen och jag höll mig vaken, vilket inte händer så ofta! Sen gick vi och la oss och myste..

Jahaaa... Klockan 14 börjar jag jobba, jag är INTE taggad idag! Men jag jobbar bara idag och imorgon sen på Fredag är jag ledig och vet ni vad som händer då? :D Då är det min och Emils två månaders dag och vi ska typ ut och äta eller något och sen ska vi på pdol :D Jag längtar!



Pusshejs !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vars jobbar du i sommar ? :)

2009-07-22 @ 23:11:16
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0