Jag ljög..

Okejokej.. Jag skrev ingenting mer igår, hehe.. Jag kanske inte ska springa omkring och lova en massa grejer. ;) Men igår kväll så var jag med Emil, mysigt, jag ska sova hos honom ikväll det ska bli jätte mysigt det med, jag börjar ju först klockan 14 imorgon.. Fast då jobbar jag ju till 23 så.. Suck. Jag är nog ingen kvällsmänniska ändå!

Idag har jag varit på stan med Mimmi, det var jätte mysigt och vi hittade väl allt vi ville ha :) Jag köpte ett par skor som jag suktat efter hur länge som helst, 2 av mina favorit kammar eftersom jag just tappat den jag hade.. Lika bra att köpa en extra då! Och lite annat trams bara. :) Och Mimmi hittade sig ett jätte snyggt linne så hon är nog också nöjd och glad :D

Ikväll ska jag nog vara med Britta hoppas jag :) Jag har typ sett fram emot det hela dagen! :) Men vi får se hur det blir, bara för att jag är ledig idag så är ju inte alla andra det :P

Här kommer en uppsjö av bilder!

Den härligt trånga bussen vi åkte i i lördags :)


Grattis till min kamrat Ida som tagit körkort :D


Godaste!!


Vi var ute och sprang igår :) AM var rätt slut :)


Mina favvojeans:)


Jaa.. Vi tog en massa cpbilder medan vi väntade på bussen ;)


Hittade ett par snygga brills ;)


Lite småmongo måste man va..


Nu ska jag käka glass :D See u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0