Jobb

Hallå! Snart ska jag iväg till jobbet och idag ska vi upp till Storforsen, Jihuu! Eller så inte.. Hade ju varit mer lockande om det inte varit så pissigt väder.. Och jag är redan trött men jobbar till 23.00... Jag vet, jag klagar, det är en sånn dag idag. Tänkte att jag kunde göra bort det innan jag börjar jobba så kanske det känns roligare sen eller någonting i den stilen..

Igår kväll var jag med Emil, Britta hann inte med igår, men det får vi ta en annan dag :) Det viktiga är ju att vi träffas någon gång! :) Jag och Emil bara mös, han hade ju jobbat hela dagen så han var väl rätt trött. Vi köpte två B&J glassar men fick bara i oss den ena, jag hoppas innerligt att han inte äter upp den andra själv utan väntar på mig! ;) Jaha.. Och sen sov vi. Det är ju nästan det man längtar efter. Ha Ha. Men faktiskt, hur mysigt och kul vi än har det så går jag som ändå och längtar tills vi ska gå och sova, bara för att det är det bästa som finns att somna bredvid honom..

Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sen börja jobba klockan 2... Suck.. Inte taggad idag! Men det blir nog bättre än vad jag tror, det brukar bli så i alla fall..

Todaaay.. Smutsigt hår..



Just ja.. Emil, du är den underbaraste jag vet. Kommer alltid vara. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0