Sjukling

Ahhh! Jag börjar bli sjuk, ont i halsen, på gränsen till feber (kanske har det egentligen fast inte märker det eftersom jag matat i mig febernedsättande...) Detta får inte hända just nu!! Jag måste jobba den här sista veckan och jag vill inte tappa en dag bara för att jag är lite sjuk.. Suck. Så idag ska jag kurera mig genom att åka till stan med mamma, alla vet ju att shopping är lösningen på allt! ;)

Igår var jag med Emil på kvällen, vi gick en liten sväng, men jag mådde ju inte så jäkla bra, igår var jag faktiskt riktigt varm.. Sen gick vi hem till honom och jag fick ligga på hans spikmatta (Fundering: Jag kan ingenting om hur typ förkylningar sprider sig i kroppen, MEN tänk om den sprider sig via blodet också ligger jag där och ökar min blodcirkulation? Hmm, bestämde mig för att inte ligga kvar så länge på den i alla fall..) Jaja, vi låg där och myste i alla fall och läste lite sen så gick jag hem, och Emil följde såklart med meg en bit på vägen :) Eller, faktiskt hela nu när jag tänker efter..

Och när jag kom hem så drogade jag mig med alla möjliga tänkbara mediciner och en kopp te och sen small jag av i sängen..


Ständigt återkommande pose?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0