Snart jobb, bara en liten stund till...

Ska snart gå och jobba, vill verkligen inte idag.. Vill bara sitta hemma och läsa diverse bloggar och äta rostatbröd heeela dagen, men inte det.. Skit också.. Men jag jobbar bara till 19.00 idag och sen ska jag såklart vara med Emil, vi ska kanske eventuellt ut och springa?!?! Hör och häpna.. Uh, jag sov skit dåligt inatt, Emil har typ väckt mig 1000 gånger känns det som, tror jag. Undrar om han ens själv var vaken, men han sa flera, massor av gånger Jag älskar dig, mysigt Ja, höll det mig vaken? Ja.. ;) Äh, sova får man göra någon annan gång som han själv brukar säga..

Igår höll jag ett litet tal för min älskade. Jag hade planerat det hela dagen, var nervös, flackade med blicken men jag tror jag fick fram det jag skulle säga och nu känns det mycket bättre, summan av kardemumman var att jag alltid vill finnas där för dig och att jag kanske inte funnits förut, innan det blev du och jag, då saker och ting kanske fallit samman, men jag vill finnas nu och tillsammans med dig bygga upp allt igen..




Okeeej, nu är jag nästan sen! Hörs sen då :)

Kommentarer
Postat av: Din Älskling! :)

oj, tror inte heller att jag var riktigt vaken alla gångerna menmen... :) jag älskar verkligen dig över allting annat.Det finns inte ord till att beskriva hur jag känner för dig och hur du får mig att må.



Jag älskar dig!/ Din Emil.

2009-07-16 @ 18:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0