Bara en vanlig dag

Tjena hallå. Nu ska jag då snart sova, ska upp tidigt imorgon för att åka till tandläkaren i Luleå och JA, Emil ska följa med och nu känns allt mycket bättre. Kanske att jag inte kommer vara lika nervös! Vi åker i alla fall med 8.10 bussen så rätt tidigt blir det ju.

Jag var ju på mitt "jobb" idag. Jag är alltså på ekonomiavdelningen på mammas jobb. Jag får skicka fakturor, arkivera saker och kolla lite annat. Senare så ska jag få ta emot samtal och sådant, men vi bestämde att det kan ju vara rätt skönt om jag känner mig hemma liksom innan jag börjar med det, men kanske på onsdag eller torsdag? Jag vet inte vad mer jag ska få göra.. Men sånt där pappersarbete i alla fall. Jag tror även att jag skulle lära min handledare Excel :)

Ikväll har jag varit med Emil. Vi var ute och gick, faktiskt en rätt lång runda och i hyffsat tempo. Ovanligt för att vara oss, och vad som var extra ovanligt var att det var Han som frågade om vi skulle gå en sväng, det trodde jag aldrig ;)

Jag har fått mina två nya bikinisar idag, skitsnygga! Och ett par skor! Men jag hinner inte visa nu, det blir imorgon :)

Stay cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0