Feels good

Tjena.. Idag har ännu en tand åkt och jag börjar undra om man verkligen ska vara såhär dizzy 4-5 timmar efter bedövningen? Har ni någon aning? Alltid lika kul med bedövning, jag skrattade lika mycket den här gången, det är tyvärr sant. Jag får bara upp så roliga bilder när jag känner hur bedövningen börjar värka.. Så där låg jag igen och skrattade så att jag fick ont i magen. Haha. Stackars tandläkare. För er som inte fått bedövning så känns det precis som vilken annan gratisfylla som helst, och såklart så medföljer denna underbara gratisbaksmällan också. LOVE IT !!

Nu har jag sett på Juno för femtielfte gången, först när jag såg den tyckte jag inte direkt om den men nu är det min absoluta favvofilm :) Synd bara att jag sovit under halva filmen..

Åhh.. Hörni, idag var det min sista skoldag. Jag, Hannah & Jannie firade med en glass, därmed är mitt sockerlöfte brutet.. Men det är ju egentligen då Emil kommer hem som det ska börja, och då kan jag lova er att här kommer det inte brytas några fler sockerlöften! Jag ska vinna! Och såklart kommer jag ju göra det också :) Jag har i alla fall haft en bra dag fram tills min tand blev utsliten (Ja.. utsliten, fick för lite bedövning från början, det kändes.. ) Vi har haft en rätt vanlig dag i skolan. Jag måste leta reda på några papper så att jag kan få VG i Företagsekonomi B. . Fan vad klantigt att slarva bort dem!! Vi har gott på stan och jag hittade en liten klänning/linne vad man nu vill kalla det för, super söt enligt mig :)

Daim och Hallonsorbet :D Min favorit.. Men såsen ska egentligen vara på Daimen för att det ska bli Perfekt!



Love it! Underbart!


Och så en dagens.. Inte så jätte nice kanske.. Men jag var inte på humör imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0