Massa gorm bara

Min syster är faktiskt riktigt bra på att fota. Hon tog kort med min kamera idag och det blev jätte fint, kanske var det för att hon tog kort på mig? ;) Haha, nää.. Men hon får som till det där jämt :) Ni ska få se, jag lägger in dem där nere.

Nu, eller för ett tag sen så var jag och åt lunch på min förra skola med ida, det var gott. De har tagit tillbaks en gammal maträtt som vi älskade förut så jag var bara tvungen att gå och äta den och visst var den god alltid! Sen gick vi en liten sväng på byn tills hon skulle ha sin körlektion då gick jag hem och tänkte att jag bara skulle ta det lugnt, känna att jag faktiskt har lov nu och lämna allt bakom mig.. Men så blev det inte.. Nej nej.. Istället kom det tillbaks och justja, jag är ju dum och dålig och bryr mig inte om andras känslor. Nu är vi där igen.

Vi tar det från början.. Jag valde att avsluta ett förhållande eftersom att jag inte hade några som helst känslor för personen i fråga, enligt mig en rätt normal anledning att avsluta ett förhållande på. Detta verkar dock ha varit svårt att förstå, jag vet inte varför men tydligen har det det. Nej, jag vill inte ha ett förhållande med någon jag inte tycker om bara för att göra den personen glad. Dessutom så har jag ju faktiskt hittat någon som jag verkligen tycker om och känner mig trygg med så jag ser inte vad det där samtalet skulle ge egentligen. Hoppas att det klarnar för dig snart, jag är då less på att få höra hur dum och elak jag är, speciellt då jag inte gjort något fel..

Så, vad skönt att ha sagt det då :)

Som sagt, lite bilder :)





Äh, jag sparar fler sånna bilder till sen :) Här är bilder på klänningen och skorna:)



Skorna och klänningen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0