Massor med mys

Halloj :) Nu har jag nyss kommit hem från Emil. Det har blivit två lite för sena nätter + två lite för tidiga mårnar två dagar i sträck nu, skärpning! I fredags kom jag i säng klockan 5 och upp klockan 9. 4 timmars härlig sömn! Tro det eller ej, men jag for ut och sprang det första jag gjorde och sen dammsög jag huset och sen gick jag och la mig igen, haha. Efter min vilopaus igår så kom Emil, och vi myste bara på som vanligt. Hur mysigt som helst! Sen gick vi ner och handlade mat till vår middag, gott blev det och efter maten så blev det glass med sirap :D
Sen gick vi förbi Emils kompisar och var där en stund och sen for vi hem till Emil och sov. Perfekt dag för mig :)

Idag vet jag då inte vad som händer faktiskt.. Jag ska baka frallor har jag lovat mamma, sen får vi se.. Helst skulle jag vilja träffa Emil en sväng till men vi får se hur det blir med det. I morgon börjar jag min praktik på ekonomiavdelningen på mammas jobb, det ska bli kul. Men jag börjar först klockan ett så det blir en lugn dag typ. På tisdag ska jag till luleå för att fara till tandläkaren och jag hoppas att Emil kan följa för jag är nervös + att jag inte vill springa omkring i Luleå själv om jag får bedövning igen. Inte kul..

Nu ska jag vila lite till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0