Nu då..

OkejOkej, Midsommar, bättre sent än aldrig ;) I fredags då så åkte jag och Emil till Idafors för att vara med Leo och Dessi på midsommar och för att Leo fyllde år :) Vi hade det jätte kul, mysigt liksom. Vi åt helsikes mycket mat, spelade kubb och tjejerna vann såklart varenda gång, okej, förlorade en tror jag? Sen så sov vi över där i en liten stuga som de städat ut åt oss, jätte mysig var den. Jag tror jag och Emil somnade vid sex på morgonen eller någonting sånt, hmm.. Sen så gick vi upp med de andra och åt frukost, spelade mer kubb och sen så grillade vi till middag. Det var skitgott det med:) Jag minns faktiskt inte hur länge vi stannade men både jag och Emil var rätt trötta och sov hela vägen hem till mig. En stund innan elva, vilket är då den sista affären i älvsbyn stänger, kom vi på att vi ville ha choklad så vi sprang ner och kom några minuter innan de stängde, men då funkade inte Emils kort. Brottom Brottom.. Så då sprang vi hem till emil för att hämta pengar, sen fick han springa tillbaka själv och köpa den, och han hann :D Sen mös vi resten av kvällen och hela söndagen typ :)

Igår så firade vi ju våran 1 månads dag, fast den är egentligen idag :) Jag fick rosor och godis, hehe :) Vi gjorde köttfärssås till middag, jag tror seriöst att han är helt såld på den, men det gör inte mig någonting :) Efter det så mös vi på som vanligt och pratade en massa.. Kom fram till att det här verkligen känns rätt.. För båda två..
Hur som helst, sen blev det kladdkaka med jordgubbar och glass, och det var Emil som fixade kladdkakan! Duktigt, för den blev himla god ;) Sen gick vi och la oss och försov oss såklart, eller i alla fall Emil, men han hann i alla fall tror jag :9

Mitt mörka hår :D


Grillning på G :)


Vi gjorde en midsommar stång. Eller jag gjorde inte mycket, var mest ivägen, men en ring lyckades jag göra :)




De försökte så mycket men ändå så förlorade de..



Och idag bara steker jag :D



Kommentarer
Postat av: Janne

Tycker om att se din blogg fylld med :)

2009-06-24 @ 16:20:08
Postat av: Anonym

Det är ju så jag känner mig :D

2009-06-25 @ 17:32:05
Postat av: Johan

Vad bra att du fått allting att falla på plats. Har it sett detta tidigare men jag ser nu att du träffat rätt kille! Sitter här och önskar dig(er) all lycka, trots våra olikheter så ser jag att du är bättre än vad jag trodde! Hoppas bara du inser de som varit o kan förstå att vi inte bara är (anniz/berra) .. shit tha same! DU har gått vidare o de e bra! nån dag kan vi träffas o hälsa, hoppas jag! Vi får vell se! Hälsa emil o hoppas du mår bra o att ni får ett meningsfullt förhållande.. MVH / Johan Stenberg ( Nu mera Vice Korparal Stenberg, lite kuriousa) :P !

2009-06-26 @ 02:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0