Sista dagen :)

Hallå! Sista dagen på mitt oavlönade jobb idag, inte illa :) Jag fick gå redan vid lunch så jag har sooolat hela dagen, det är ju för fasiken 30 grader i skuggan, det ska man ta vara på! Jag har även fått en locktång av mamma idag och sen ska jag sova hos Emil så den här dagen är väl fulländad på alla sätt och vis :) Förutom att vi ska äta kassler... Men sånna bakslag får man helt enkelt stå ut med.

Igår jobbade jag på som vanligt, sen när jag kom hem var jag dötrött och döhungrig och blev himla glad då mamma och micke grillade fläskfilé till middag. Sen kom Emil och han fick också äta lite, tur det för även han var rätt tjurig ;) Jag visade även Anna-Maria hur man festar "Big Time", mamma var mindre glad. Först visade jag hur man diskret (genom att sätta ihop två sugrör) snor öl av mamma, men det är ju lite låg nivå på det egfentligen. Så då visade jag istället hur bra det är med två ihopsatta sugrör om man vill ta det direkt ur flaskan! :) Nu vet hon hur man gör.

Jag visar...


Anna-Maria försöker lära sig...



Sen for vi till Selholmen och skulle bada. Emil var den ända modiga, han sprang ut i vattnet, och sprang och sprang och sprang.. Det var rätt långgrunt kan man väl säga. Men till slut så.. ;)



Och jag på min sista arbetsdag :)



Imorgon lutar det mot Boden Alive :)

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag såg er igår :D

2009-06-28 @ 07:35:28
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0