Sometimes I forget

Ni vet ibland hör man en låt som man känner bara "Guud, vad jag känner igen mig i den här", eller någonting sånt. Det motsvarar nästan de här AHA-upplevelserna man får. Man spelar låten om och om igen och känner hur jäkla bra den stämmer in på en situation eller känsla som man själv upplevt eller uppöever just för tillfället. Jag fick en sån idag kan jag berätta för er, jag var mitt inne i mitt surhumör då den här låten kom och jag insåg liksom att shit, det är ju såhär det är. Såhär är jag mot den personen som betyder så mycket för mig. Som tur är för mig så tror jag att han har förståelse och tålamod med mig. Men här är den och jag hoppas att jag ska kunna visa på riktigt att det är såhär jag känner egentligen!

Sometimes I forget - Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0