Sommarlov

Ciaooo! Sommarlov hörni! Underbart! Men jag måste erkänna att jag får lite smått panik när jag iner att det är mitt sista riktiga sommarlov! Har ni tänkt på det? Nästa år är det liksom bara slut, man måste hitta ett jäkla jobb och allt.. Växa upp liksom, och jag vet inte om jag är riktigt redo för det. Jag älskar att vara fjantig ju. Men sen ska man ut till "det verkliga livet" som vår kära ekonomilärare ständigt påminner oss om. Undrar om detta liv bara är på låtsas? Jag tycker det är rätt verlkligt. Socialkompetens hörni, det är också viktigt!

Uh, vad jag svamlar. Jag är fortfarande lite knäpp, inget ovanligt dock. Men ärligt, nästa gång (ja, jag ska dra två tänder till...) så måste jag nog fråga om det verkligen ska vara såhär. Helt sjukt vad jag var borta igår. Och när jag skulle gå hem från tandläkaren så vinglade jag hela vägen, rent pinsamt. 

Och idag då.. Jag har just vaknat. Sov inte så jätte bra inatt, eller ja.. Beror ju på hur man ser det. Jag somnade klockan 10, bara small av liksom och sov till klockan 00.44 då någon, nämner inga namn, var tvungen att smsa mig. Fuck, att jag inte stängde av telefonen. Men sen somnade jag igen efter ett tag. Om ett tag, eller vid elva ska jag och äta lunch med Ida :) Och sen kanske vi ska ut och gå?? Jag tänkte gå ut en sväng i alla fall! Sen ikväll så ska kanske jag och Mami ha myskväll, jag lär ju ändå inte få träffa Emil, han är nog lite trött skulle jag tro. Men imorgon smäller det :D 


Fin låt det här... Någon som har den och vill skicka den till mig? Snälla? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0